Fest hos mamma!

Haha nä men mamma fyller år! Har ju några kusiner här! Men jag sitter och kollar runt på olika bloggar! Vet ni några bra? Kommentera isåfall! Imorgon är det tänkt att jag ska vara med Cornelia! Om det inte blir med henne får jag sr om jag drar till Elin eller gör något annat! Men jaja har iaf mer än 300 följare på instagram, Snart är jag i fatt dig Corre :D men ska se när jag får in den nya headern! Ikväll ska jag kanske sätta på någon film eller Sims ;) Haha simsar inte så ofta, har som Sims perioder! Men vill ni jag gör något så kommentera eller kik: oliviarisbeerg gör något av det bra! Men jag ska kolla på hästar på blocket och hastnet! Vila i frid Mr.X :( <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback