Första!

Hej Blogg världen! 
 
Ni har nog redan förstätt vad mitt namn är!
Jag är en tjej på 11år, Jag är väldigt lång för min ålder.
Jag rider på Prk och tävlar även litegran!
Det är inte så mkt att veta! jag bloggar från min dator och IPhone! 
Nu ska jag börja klippa bilder med min Kamera (en Canon)
Det här e jag :
Jag är i mitten och på sidan är mina kompisar Emelie och Tova.
Just nu så har jag brutit fingret ocg min nagel har gått av så på bilder så kan mitt finger
se lite konstigt ut. Jag har många kompisar som står mig nära, det är bland annat Cornelia, Elin och Tova.
 
Jag har ridit en Ponny som heter Bamse. 
Bamse är en C-ponny och ganska liten så jag växte tyvär ut han.
Bamse lärde mig att allting fungerar! vi hade haft en hopptränning och sen bröt jag fingret då tänkte jag att jag iaf fick hoppa 80cm med han som sista gången men sen visade sig att jag fick rida och fick vara med och hoppa sista gången, Jag fick sluta på ett oxer på 90 cm! Sista rilektionen så red vi ute och jag kommer alltid minnas bamse och därför ska han vara med i headern!
Der hära är Bamse♥
Nu ska jag börja rida en ponny som heter Nexus!
Nexus är en kille på 8år. Nexus är väldigt
ovanlig särskilt när man hoppar!
Nexus kommer såklart vara med i headern. 
Ni får mer info då jag rider han :)
Det hära e Nexus♥
Bilden är väldigt gammal och det var första gången jag hoppade Han♥
Hoppas det gick bra med den infon!
Hejdåå 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jo du är gaanska lång :) grymt fin blogg!

2013-06-02 | 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback