Halloj

Hej!
Idag har jag varit med finaste Cornelia.
Jag fotade när hon red D, Hehe vi hade lite Emoji krig på Iphonerna.
Men medans Corre böt om och så så "gosade" jag med Calle, Linda marklunds häst :D
Calle är ju bara för gullig, När jag gick ifrån han så blev han sor och typ sträckte sig mot mig!
Haha bild i repris då :)
visst är han söt, Kärlek till Calle♥
Jaja men Corre red D och det såg väldigt bra ut!
Efter hon gjort klart allting så gick vi upp i cafét och drak julmust och käkade 
chocklad pudding tror jag :) Men dagen var bäst och Cornelia är ju bara för rolig! 
Så ni borde kolle hennes blogg HÄÄR 
Bjuder på några söta bilder på Corre och D
Så fina dom är♥
Här är Corres finaste D♥
Han är så fin värsta Dröm ponnyn♥
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback