Mitt 2012

Januari
- Red bamse för första gången
Typ det enda jag minns :)
Februari
- Per fyllde år
Mars
- Bröt armen och kunde inte rida på 4 veckor :(
 Usch vad ful :O
April
- Läger i Arjeplog
- Firade påsk
Maj
- Gorde typ ingenting.
Juni
- Fick sommarlov
- Opererade mina knän och gick på kryckor halva lovet :( 
- Hälsade på Hästarna på betet.
Examen♥
Gick på krykor
Hälsade på Bamse och de andra hästarna på betet!
Juli
- Fyllde år
Augusti
- Började rida Bamse
-Skolan började :(
Bamse♥
Skolan började
september
- Inte så mkt speciellt!
Oktober
- Ingenting typ!
November
Bröt fingret :( 
 
'
December
- Fick min IPHONE♥♥
- Julafton! 
- Lärde känna Cornelia Bra!
IPHONE♥
Julafton :)
Lärde känna Corre♥
 
Men det var typ mitt 2012 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback