Hemåt

Tja!

Sista dagen idag på galtis, TRÅKIGT! Nu sitter jag i bilen på väg hem! Är i Piteå nu tror jag. Idag så har jag åkt skidor med mina puddingar Sofia och Elin, Kan säga att vi är helt galna! Vi åkte tre i lyften och Sofia stod framför mej och Elin på andra sidan och sen så i det brantaste på varg branten så åker vi på mage haha så sjukt :) sen så spelade jag, Elin och Johannes typ nå konstigt biljard och så! Johannes är sjukt trevlig kille, men vi kommunicera inte så bra så ja men han är snäll :)
Nu sitter jag i bilen och dunkar musik!
Tur att jag åker hem nu för jag saknar min Olle så otroligt mkt! Har äntligen fått mitt dröm skal ni får en bild sen kanske! Bloggar sen lovar!
Mina sötnosar i vargbranten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback