Ridningen

Börjar med igår! Vi red 10m volter i varje hörn! Nexus var super fin och gick super på tygeln. Han var gode trött för han hade gått 3 lektionen, gode trött!
Efter det var han fin och ville gosa hela tiden! ;) sen släppte jag ut honom.

Idag då hade vi cavaletti och då hade han också gått 3 lektioner, så surt! Men han var fin, lite fjollig i början för jag hade spö (brukar inte rida med spö) så han typ hoppade runt som en fjolla typ! Sen så bommarna gick bra alltså trav bommarna och galoppbommarna gick gode bra bara att våran vikarie typ sa att han skulle vara super samlad och gå med ryggen uppåt, kände mej som en misshandlade då! Sen gick jag och Hedda ut med hästarna och nexus typ gick på mina hälar för han såg en liten farlig bil! Nu sitter jag i soffan och kollar lite tv! Tänker på dej Lovisa<33 :'(
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3 :'(

2013-04-11 | 21:15:14
URL: http://summerdayrain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback