snabbt inlägg

Snabbt inlägg från datorn! Har gjort 2 tidsinställda inlägg och det är med bilderna från dressyern och då har jag även gjort den 3:dje och sista till en BAMSE VARNING! huva vad söt bamse är. nu ska jag lägga mej och se om blogg.se appen fungerer. annars kommer ju uppdateringen bli dålig måen då kanske nån video kommer upp istället men jag gjorde en video i morse men den har inte publicerats :( om den gör det så är den helt random lovar er! var även ute och joggade runt hela skuthamn och skuthamns omkretsen är drygt 5km haha :) men sjukt kul att få springa av sej och tänka på annat! Men nu ska jag gp och lägga mej i think :) Godnatt!
 
Ett smak prov på bamse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback