Cornelia

Idag skulle jag varit med Cornelia men det skulle ha blivit så sent, men Cornelia lärde jag känna i vintras. Vi har pratat ganska mycket med varandra! Vi har pratat varje vecka, jag träffade henne första gången i mars? Och då var vi väldigt vad ska man säga konstiga kanske! Vi började typ inte göra nå vi fikade och vi spelade Wii hela dagen lång! Cornelia hade 35 liv och jag kanske 5 och när vi slutade spela hade hon 5 hahahaha. Sen brukar vi ses när hon är på Micke träning och då brukar jag fota! Det är alltid lika kul att träffa henne. Hon lyser upp min dag! Men vi planerar att träffas snart men jag vet aldrig om vi hinner! Det är det som är dåligt! Men Cornelia är min allra finaste vän och jag vill att du vet det, du är bäst helt enkelt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback