Finaste fina Nexus

Red ut idag i alla gång arter, Började med lite träning då nexus tyckte några småsaker var lite läskiga, Men det fungerade utan problem. Galopperade i lite uppförsbakar och såt. jag gick och skulle se om vattenhålet var framme men nej det var tomt.red sen till "volten" Det är typ en volt fast med stigar. Där så träffar jag Zack :) Han red Appi i skogen :) Någon dag ska vi kanske rida ut me varandra :) Men mamma tog lite kort fast med digital kameran så det är sämst kvalla :( men någon fin bild blev det :) Fast jag ser ju ut som ett monster då Ponnyn ser amazing ut :)
 
Men när vi kommer till stallet och ska ja ställa in nexus då går inte dörren till stallet att öppna så vi var utelåsta. Alla dörrar var låsta . som tur så hittade mamma Liz och Eva tror jag och då så skulle jag gå genom ett galler eller ja det var liten glrst så jag kunde gå förbi Så då öpnnar jag dörren och då börjar ALARMET till stallet gå igång, då måste jag ju in i stallet och gå och låsa upp, alarmet ska gå igång vid 11 på kvällen men det var inget alarm i stallet så då kunde jag ju ta av nexus hans grejer i lugn och ro men lusigt var det. Rebeca ko och hjälpte oss så det löste sig men ja ;) 
 
Bilder :)
 
 
 
 
fina ponny
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback