Tävlingen

Clear rounden gick hyfsat bra! De tre första hindrena var han ganska osäker på men sen så flöt det på bra! Men den klassen är jag ganska nöjd med! Han stannade på 3 för han ville till kompisarna! Ska lägga upp filmen snart!

Sen var det LD och den gick mera bra! Nexus var lite rädd för prubliken men han skötte det bra! Vi nollade grunden och sen så var det omhoppning! Tror aldrig jag ridit nexus så bra! Vi tog oss runt den och nollade! Jag var den enda nollan av ponnysarna! Det vara bara stor hästarna kvar! En nollade men hade sämre tid än jag. Sen var det de sista ekipaget! Och de fick 8 fel så jag vann!!! Fasen vad bra nexus är! Jag älskar han så otroligt mycket! Mitt första ärevarv och min första seger! Kändes så otroligt bra!


Kommentarer
Postat av: Malou

Grattis! :)
Fin blogg du har! :)

2013-08-31 | 14:35:17
URL: http://halfbreed.devote.se/
Postat av: Tuuli Elmgren

Grattis, jättefin häst!

2013-08-31 | 15:38:55
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback