Hallåå!

Tja. Idag har jag gjort mkt! Var ju i skolan osv, tråkigaste dagen såklart! Efter stallet for jag till hällans där min biff kompis Cornelia red! Kom då hon typ slutat men fick någon fin bild iaf! När corre hade åkt var jag kvar på hällans, då jag jag ner i stallet och pratade med Lisa Larson! Sen åt vi Max mat! Var inte sådär gott men kunde äta det iallafall! Sen så åkte jag till näsvik då jag skulle fota Tilde och Ellen men Tilde red inte då osv. Ellen red då så jag filmade mer än att ta kort! Ellen var verkligen duktig. Efter Ellen ridit skulle jag Filma/fota Wilma D, Hehe fotade inte henne pågrund av att hennes kompis var där och sen hade jag bas jeans och gympadojor å mina tår frös till is! Så for hem så Wilma kunde vara med Hennes kompis! Men nu ser jag tv! Säger även Godnatt! Hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback