Ridningen idag!

Tja!

Idag red jag ju förförsta gången Vampiro. Han var seg och inte alls framåt i skritten och traven, han var stel och inte alls samarbetsvillig! Efter kanske 20min så satte han sig till rätta och blev mjuk och fin! Använde grymt många saker Angelica ville att jag skulle prova och det fungerade, Ett stort tack till Angelica! Men vi red ju över bonar och sånt, vi började med att trava och minska stegen på en lång sida och länga stegen på en långsida! Sen gjorde vi samma sak fast i galopp! Han var finfin men i galoppen så blev han stark och så men då använde jag några tips från Angelica och då blev han genast fin! Han är nu bland mina favorit hästar. Ja fin var han! Nu måste jag gå Hejdåå :D
P.s Bamse vart "inte" nå svettig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback