Ååå

Imorgon så drar jag till Kalix vid 2 och är där till imorgon! Men min iPhone laddade ur så kunde inte blogga från den :( Idag har jag ridit och typ inte gjort något speciellt! Ska ladda telefonen till 100% så kan jag blogga mer än vanligt typ haha! Skrev ju om ridpasset men inte outfiten hehe kan ta den nu! Nexus: rosa schabrak från hööks, ländtäcke som var blått,vitt och guldkant! Tränns från hööks? Och en brun sadel.
Mig: Röd jaka från gnejs, rid tekisar från granngården, skor från hööks tror jag! Ridhjälm från hällan.
Men det är väll hyfsat bra med mig! Men bloggningen är ju inte den bästa just nu men statistiken är värkligen bra, fortsätt så! Snart får jag min nys header som jag kommer ha ganska länge. Jaja ska försöka sova nu så jag inte vaknar typ 2 imorgon. C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback