Gästbloggning

Hej på er! 

Molly heter jag, och jag bloggar på min blogg jmphoto.webblogg.se tillsammans med min kusin! Vissa kanske har listat ut att det är jag som gjort Olivias nya design, och det var även därför som jag fick gästblogga här! :)
 
Jag är 15 år gammal, och bor i södra Sverige i en liten håla. Jag har hela mitt liv varit totalt djurgalen, och nu för tiden skulle jag kunna kalla mig hästnörd, haha. När jag var 11 år började jag rida, så det är 4 år som jag ridit i år. Inte så länge kanske, men jag hade börjat tidigare om det inte varit för mina ointresserade/hästrädda föräldrar. Jag rider fortfarande på ridskola en gång i veckan, och jag har även en medryttarhäst som jag hjälper till att rida. Såhär ser han ut! 
 
Victor heter han och han är en C-ponny valack på 8 år! Han är världens mysigaste och supersnäll, en ängel att hantera. I ridningen är han lugn och stressar inte upp sig i onödan, men samtidigt är han väldigt pigg och framåt. Dessutom väldigt känslig, och kan bli ganska taggad i skogen och även i hoppning då han är en riktig hopponny!  :)
 
Annars är ju ett annat intresse bloggdesign, och även fotografering. Jag skaffade min första blogg 2009 tror jag och sen dess har själva designen av bloggen varit något av det roligaste enligt mig! Så i vår blogg får ni se en blandning av detta - design, fotografering, hästar, även mode, vardagen och lite allt möjligt! 
Glöm inte att kika in på bloggen här! :) 
 
This is me! 

Tack så mycket för mig, hoppas att detta inte var allt för tråkigt att läsa! /Molly - jmphoto.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback