Info om Nexus

Nexus 
född: 2005

Nexus står på ridskolan och rids normalt. jag sköter nexus och 
tar hand om honom. Jag riden han onsdag-lördag.
Nexus är lite ovanlig då man måste ha stilla han och driva mkt i skritt och trav.
Han har en värdigt ovanlig ridning samt hoppteknik då han är så ung men det är kul
att utbilda honom i hoppningen :)
Nexus har som högst hoppat 100cm (som jag sett) Nexus litar ju inte på alla som rider honom men han har börjat lita på mig nu vilket är super bra! Nexus kom till prk vid 6-7 år. Nexus har gått fint på prk men det är många som inte vågar upp på han men han är hur snäll som hällst! :D har inte så mkt mer att säga, han är inte startad någon tävling bara en trännings tävling med mig för nåt år sen :) 

Kommentarer
Postat av: Elin, Lisa, Ebba - En blogg värd att läsa♥

Heej! åhh! Vilken fin blogg! Kika gärna in på våran! Vi skulle bli JÄTTEGLADA! :D:*♥

2013-01-12 | 00:13:03
URL: http://rideerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback