Dagen

Idag har jag per mamma och Ulrika bestigit ett berg! Det var väll okej :) sen så åkte vi hem och så fixade jag några grejer :) sen gick jag och per och badade och där var Linn och Jessica så då badade vi med dem! Sen så gjorde jag flätor och då hörde vi då en bil köpt super fort och sen bromsar ljuden och ett stort pang! Först tänkte vi att det var en krok sen tänkte vi på gokart banan, sen hörde vi ambulans polis och brandkår sirener så vi tog cyklarna och cyklade upp till vägen och där hade två bilar krokat! (Om ni vill veta mer kolla på Piteå tidningens hemsida) så vi stod där och kollade! Det var hemskt! Linn tog bilder då jag inte hade telefonen :/ men sen så åkte vi till Jessica och då så började vi spela NY sen så körde vi boll över nät och sen spelade vi Uno och sen har jag flätat Linn och Jessica :) blev gode bra :) sen har vi pratat och haft kul! Vi fot hem vid 11 :) men ja nu ska jag hitta på något! Hörs

Snart sitter jag på din rygg igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback