Tar listan från Angelica

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Vet inte, är oftast glad :)

Beroende av:
Mobil, hästar, Fota och min säg

Vem behöver du mest just nu:
Laddaren till telefonen

Vad får du oftast komplimanger för?
Bilder som blir riktigt bra.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja... Pinsamt värre

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Nu men inte på den bilden "

Nästa mål i ditt liv:
Det säger jag inte :D

Hur svarar du i mobilen?
"Hallå?!"

Vem ringde dig senast?
Mamma, för jag tappat bort Mobilen...

Antal timmar sömn i natt:
Hyfsat, LITE!!

Tycker du om din pappa?
Att jag gör!

Brukar du komma i tid?
Ja fast inte då mamma kör förbi dit jag ska!

När mår du bra?
Just nu!

Hur känner du dig nu?
Trött :(

Vanligaste färg på dina kläder:
Lite var som helst mest svart och vitt!

Var du aktiv i skolan?
Kanske, fråga min lärare

Favorit dryck på morgonen?
Apelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Allt från 22 till 02 ungefär.

Är du blyg?
Allt beror på sällskapet.

Sysslar du med någon idrott:
Inte om ni frågar SD. Ridning räkna ju ej som idrott tydligen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Varför inte liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback