Bar dag idag

Vann kriget mot Finland ( man ska säga Finland med finsk brytning!) det skulle ha blivit lika men en från Finland ( finsk brytning) gjorde og ( own goal= själv mål) så då blev det 2-1 till oss! Sen var jag värsta pajasen och gick på PSG discot, skulle kanske gått med Cornelia om jag inte gick med Tova och Andrea :) men vi hade kul och så vi borrade runt! Många som dansade! Vi tre blev knuffade och iväg kastade! Funny or not! Men sen åkte jag hem. M och P såg film så jag såg slutet, såg ut att vara en bra film! Dålig uppdatering! Jag vet. Imorgon spelar vi match. En avslutnings match mot ett lag vi redan spelat mot! Men kul har helgen varit! Nu ska jag sova tror jag :S hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback