Dagens pass.

Hejsan!
Kan börja med att det regnade inatt, vilket gör att det blir uselt underlag i skogen. överanskande var det att underlaget var perfekt.jag skrittade fram på vägen och upp i skogen. när ja kom dit så började jag trava. gjorde många saker då nexus var tvungen att lyfta på fötterna. Gick i en liten grop där et var lite brantare upp, Där fanns det även tråd och pinnar som låg över stigen så då tog jag det i både trav och galopp. riktigt Roligt! sen skrittade jag net till det lilla vattenhålet. där så travade jag förs och provade ta galopp då det var så grunt vattnet. sen fanns det några till upphöjda bommar och et mini mini hinder som jag tog. var typ som alla andra bommar eller ja lite hupphöjade bommar jag tog! roktigt skojigt! här bjuder jag på några skojiga bilder! 
Här under är den nya ponnyn :)
Hejjrå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback