Hay

Idag har jag inte gjort så speciella saker. Jag och Alle började att köra med fyrhjulingen till lösdriften och mocka först ponnydriften och sen så mockade vi häst driften! Efter det tror jag att jag mockade åt Troppe. Sen så flöt dagen på! Vi släppte in ponnysarna och hästarna och sen så såg vi då en massör masserade bacchus :D Nexus ska masseras typ 5min per dag vid axeln tror jag hehe, Lilla pojken. Efter stallet var det ju träning och då så grät många men det är en sak ni inte ska veta.

Det var sista träningen och vi fick frukter och annat gott! Fick reda på att det har varit väldigt oroligt kring Strömnäs GIF. Tråkigt men sant! Nu är det fotboll och ridning jag ska satsa på men Ridning och Handboll är klart det roligaste!

Imorgon är det skola och på kvällen stallet! Jag tror vi ska hoppa ;) ska se om jag får med mej Tova som fotograf eller någon :D

Hörs

Alla pokaler vi samlat på oss under terminen :D


Kommentarer
Postat av: Regina

Haha jag grät faktiskt INTE!
Haha :D

2013-03-27 | 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback