Hur gick det på DM?

Strömnäs hade toppat det andra laget så vi var "otoppade". Vi förlorade mot lillpite, jag gjorde 2 mål och några asister! Andra matchen förlorade vi mot Kiruna, Fast de hade värdens super bäst målis Molly<3 Olle var gullig och kom och kolla när vi spelade mot Kiruna! Sista matchen så vann vi mot Boden! Gjorde som första matchen 2 mål och några asister. Nöjd fast lite tråkigt var det att vi var "otoppade" måste jag få säga! Efter DM:et åkte jag till Olle som även var med noel så hihi och medans Olle letade genom alla våra tusen sms så spelade jag något dödar spel haha och kan säga att jag ägde ut noel. Dödade honom 3-4 ggr haha sen spelade jag Inge mera, hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback