Dagens ridpass, Ganska ovanligt för min del!

Förutom allt smörj och vatten krig har dagen varit ricktigt skön.
Dagen började med att vi var på klubbgärdet och hälsade på våran nya klass, Riktigt kul! Vi spelade bränboll och sen så åt vi glass och fika! Sen så fick vi glass av Mie och sen slutade vi!

Ungifär en timma efter skolan åkte jag till stallet, Jag och Hedda började att smörja Sakerna för imorgon. Vi hämtade hästarna och gick till förläggningen och betade dom i 10 min. Sen så flätade jag hela Nexus man så den skulle bli lockig! Men vi red ut barbacka och då gick vi igenom de lilla vatten hålet. Sen gick vi till det djupa vatten hålet. Vi började att bara gå en liten bit! Vi gick sedan genom hela och det var upp till knäna på mej som högst! Elins bror fotade lite så hon ska skicka nån bild! Sen gick vi till lilla igen och då så travade vi igenom det! Sen så började Nexus galoppera igenom vattnet så då provade vi det sen! Det var så kul!

Sen så betade jag Nexus i 5 min till så han fick den tid han skulle ha! Sen så började vatten kriget.... Vi duschade Lill-Calle och då började Elin sätta på mej och sen jag på henne! Sen så hjälpte jag Hedda att duscha Bamse! Sen hade jag och Elin lite smörj krig! Sen så flöt dagen på!

Blötare än hästen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback