Hoppning x2

Onsdag: vi hoppade en bana med 7 hinder och 8 språng. Det gick bra med tanke på ryttarens dåliga tempo. Han vägrade på en trippelbarr men det var mitt fel, sen vägrade han på en linie för jag sa åt honom att göra det för jag tappade stigbyglarna! Jag vart så himla glad då han hoppade schakrutorna utan att stanna en endaste liten gång! Fy vad glad jag var! Det kom säkert en liten tår där med. Sen så flöt dagen på!

Torsdag: vi hoppade en bana på typ 50-55 cm bana där det var 4 hinder samt lika många språng. Banan var huva lätt och jag puschade han lite mot trippeln och då så hoppade han ändå. Jaja det var kul iaf. Lite surt var det dock då vi skulle hoppa 60-65 och vi hoppade 2dm lägre! Jaja. Lovar bättre uppdatering imorgon! Nu läsa bästa boken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback