Min dag med Emelie!

Tja!
Idag så har jag varit med Emelie. Vi började med att ta in hästarna sen började jag borsta blå då Emelie gick och åt. Sen så sadlade vi och tränsade. Jag red på banan och blå var verkligen olik på Nexus! Blå tog kortare steg och ja då kändes det som om det gicksuoer sakta men det gick gode fort haha :) jag red lite bommar! Blå var sjukt fin. Kul att jag kan få rida honom fler gånger! :) sen så red Emelie lite blå och sen så red hon avatin tror jag han heter :) hon började att longera och det gick fört som bara den! Sen satt hon upp och red lite! Ponnyn är sjukt fin men tydligen hade den aldrig gått ute förr, så den var gode pigg :) men sjukt fin! Sen så rullade vi fram hennes lillebrors 4 hjuling och sen rullade vi ner för en backe HAHAHAHAHAHA :) sjukt kul! Kommer vara med Emelie fler ggr :). Så himla kul! Nu ska jag äta! Sen ska jag nog lägga mej! Aja nu har jag en ny kompis iaf! :) hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback