Ridningen!

Ridningen igår hick huva bra!
Vi hoppade linier! Nexus var fin dock grymt stark. Vi hoppade linjerna på 75-80 och det gick suveränt! Sen hoppade vi en oxer med en gul planka som låg högt upp. Nexus tvekade och sa nej! Då flög jag av och landade på fötter men jag höll på att ramla bakåt men en bom tog fast mej! Sen vägrade han Inge mera för jag fick låna ett spö av Jennifer och då gick det galant! Vi avslutade på 85 tror jag! Men det var super kul för det var första gången jag ramlade av på ett hinder! Sen höll jag på att flyga av på ett karamell färgat hinder men då satt jag kvar! Nu ska jag vara med Hanna och sen åker vi till stallet! Ellen ska skicka bilder från igår! Hon fick då jag ramlade av men hon tog bort den... Dåligt HAHAHA :) jaja nu ska jag fixa mej. Hörs

Super gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback