Dagens ridpass

Hoppade alfie idag.... Nexus hade fått någon behandling och fick inte hoppa. Men det gick bra vi slutadepå kanske 1m. Men han tyckte det vart tråkigt så då stannade han några ggr, skit samma. 

Övningen: vi hoppade såhär,
Inte den tydligaste bilden men, det funkar iaf! 

Alfie: vad seg och ibte alls på humör! Men sen fick jag igång flåset och det gick super själva övningen! Sen när vi hoppade högre så stannade han på 1,05m men helt ok. Avslutade med att hoppa 1m och sen nått på 70-80cm. 

Jag: nu gjordejag inget fel, tappade 
bogen på 1,05m men han blir så stark så det var inte mitt fel men jag tappade bogarna. Men imon ska jag nog hoppa nexus :) 

Ferre:
Började att fylla påsarna sen att göra hinkarna

Red en bit in i Öjebyn barbacka :)

Sen fyllde jag vatten och mockade :)

Fina ferrzooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback