Gissa vem jag hoppa idag


Världens finaste ponny <3 

Idag hoppade vi på volt, se sådär 20cm väldigt lågt men det var verkligen svårt att hålla galoppen. Man var tvungen att få perfekt väg och galoppen skulle vara samlad. Men vi hoppade då såhär 
Så såg övningen ut. 

Bamses insats var helt bra, i hans nuläge så orkar han inte hålla galoppen då han mest får spring runt men han var fin! Verkligen min typ av ponny. Men den var helt okej. 

Min insats var helt okej, en ring rostig bamse ryttare! Men jag är nöjd för han var så fiin + att det var så läge sen jag red honom! Ett helt miraklen vad han är fin! Det märks att han varit en fin dressyr ponny hos Jennifer! 

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback