Tjaaa

 Idag började jag fota handboll. Det har varit cup i norrfjärden så det var kul. Träffade Ebba och Molly, har verkligen saknat molly! Det var tp 2 månader sen sist. Tur att jag träffar hon på lördag också! Sen har jag hoppat nexus idag. Det jag supper bra! Såhär såg övningen ut! 
 Nexus var super fin. Lite springig till linjen i mitten. Men han hoppade super han tvekade aldrig och tog bom hinder Bom bäst. Han var inte nära att riva eller nått sånt han var super fin men han tyckte det var as jobbigt.

Jag tyckte det gick super och att jag inte krympte ihop så mycket! Blicken var sådär :3 men helt klart ok! 

Ett pluss på allt var att Hedda kom och hoppade med Marion! Super kul, Marion är super fin! 
Älskar dej, Fölis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback